Košík je prázdný

Motor lodní Suzuki DF 5 AS

Závěsný motor Suzuki DF 5 AL

Kliknutím na fotku zvětšíteKliknutím na fotku zvětšíte

Technická data

Model DF 5 AS
Délka nohy (mm) S - 381 mm
Startér ruční
Suchá hmotnost (kg) 23,5
Typ motoru OHV
Dodávka paliva Karburátor
Počet válců 1
Zdvihový objem (ccm) 138
Vrtání x zdvih (mm) 60.4 x 48
Max. výkon (kW/HP) 3,68 / 5
Max. pracovní otáčky (rpm) 4000 - 5000
Řízení Pákou
Sytič Ruční
Kapacita olejové náplně (l) 0,7
Objem nádrže (l) Vestavěná 1 l
Zapalování Digitální CDI
Alternátor Volitelně 12V 6A
Trim ruční
Převodový poměr 1,92 : 1
Výfuk Nad propellerem
Rozměry propellerů 6" - 7"
Na dotaz
34 990 Kč
28 917,36 Kč bez DPH

Kombinace nízké hmotnosti (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.

Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým  zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce