| Model | DF 15 AES |
| Délka nohy (mm) | S - 381 mm |
| Startér | elektrický |
| Suchá hmotnost (kg) | 44 |
| Typ motoru | OHC |
| Dodávka paliva | Elektronické vstřikování |
| Počet válců | 2 v řadě |
| Zdvihový objem (ccm) | 327 |
| Vrtání x zdvih (mm) | 60,4 x 57 |
| Max. výkon (kW/HP) | 11 / 15 |
| Max. pracovní otáčky (rpm) | 5000 - 6000 |
| Řízení | Pákou |
| Sytič | Elektronický |
| Kapacita olejové náplně (l) | 1 |
| Objem nádrže (l) | Externí 12l |
| Zapalování | Digitální CDI |
| Alternátor | 12V 6A |
| Trim | ruční |
| Převodový poměr | 2,08 : 1 |
| Výfuk | Přes propeller |
| Rozměry propellerů | 7" - 11" |
Suzuki DF 15AES
Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů.
Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.