| Model | DF 6 AL |
| Délka nohy (mm) | L - 508 mm |
| Startér | ruční |
| Suchá hmotnost (kg) | 24,5 |
| Typ motoru | OHV |
| Dodávka paliva | Karburátor |
| Počet válců | 1 |
| Zdvihový objem (ccm) | 138 |
| Vrtání x zdvih (mm) | 60.4 x 48 |
| Max. výkon (kW/HP) | 4,4 / 6 |
| Max. pracovní otáčky (rpm) | 4750 - 5750 |
| Řízení | Pákou |
| Sytič | Ruční |
| Kapacita olejové náplně (l) | 0,7 |
| Objem nádrže (l) | Vestavěná 1 l |
| Zapalování | Digitální CDI |
| Alternátor | Volitelně 12V 6A |
| Trim | ruční |
| Převodový poměr | 1,92 : 1 |
| Výfuk | Nad propellerem |
| Rozměry propellerů | 6" - 7" |
Kombinace nízké hmotnosti (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.
Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce