| Model | DF 9,9 BRS | 
| Délka nohy (mm) | S - 381 mm | 
| Startér | elektrický | 
| Suchá hmotnost (kg) | 44 | 
| Typ motoru | OHC | 
| Dodávka paliva | Elektronické vstřikování | 
| Počet válců | 2 v řadě | 
| Zdvihový objem (ccm) | 327 | 
| Vrtání x zdvih (mm) | 60,4 x 57 | 
| Max. výkon (kW/HP) | 7,3 / 9,9 | 
| Max. pracovní otáčky (rpm) | 4700 - 5700 | 
| Řízení | Pákou | 
| Sytič | Elektronický | 
| Kapacita olejové náplně (l) | 1 | 
| Objem nádrže (l) | Externí 12l | 
| Zapalování | Digitální CDI | 
| Alternátor | 12V 12A | 
| Trim | ruční | 
| Převodový poměr | 2,08 : 1 | 
| Výfuk | Přes propeller | 
| Rozměry propellerů | 7" - 11" | 
Suzuki DF9,9BRS
Tato novinka na českém trhu je ve výkonnostní třídě 7.3 kW (9.9 koní) jediný čtyřtaktní motor na trhu s vícebodovým vstřikováním.
SUZUKI nabízí i tento malý závěsný motor s technologiemi pro vyšší výkonnostní řady.Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné starty. V kombinaci se systémem Lean Burn je DF9.9B nebývale úsporný, ale přitom v chodu klidný.
Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.